FRAKT OG LEVERING

Kan jeg endre min ordre?
Så lenge ordren ikke allerede er behandlet, så kan du endre på ordren. Send oss en mail [email protected], så endrer vi bestillingen din.

Kan jeg kansellere min ordre?
Etter ordren er registrert og behandlingen påbegynt, kan vi ikke kansellere ordren, og da gjelder våre returbetingelser.

Kan dere sende pakker til utlandet?
Nei dessverre, vi sender kun pakker innenlands.

Hvor lang er leveringstiden?
Om du bestiller på ukedager før 15:00, sendes varene vanligvis samme dagen fra vårt lager i Bergen. Normalt har du varene på postkontoret 1-4 dager fra vi har mottatt din bestilling.

Hvordan kan jeg spore min bestilling?
Du kan bruke sporingsinformasjonen som står i eposten du får fra oss når din bestilling sendes fra vårt lager. Vær vennlig å kontakt [email protected] med komplette ordredetaljer samt ordrenummer dersom du ikke har mottatt sporingsinformasjon.

Mitt produkt ble levert med feil eller skader. Hva skal jeg gjøre videre?
Send en e-post til vår kundeservice på [email protected], inkluder ditt ordrenummer eller kvittering, og gi en kort beskrivelse av problemet. Vi vil gjøre vårt beste for å assistere deg så snart som mulig.

Reklamasjon/retur

Jeg skal reklamere på et produkt, hvordan går jeg frem?
Send oss en mail med bilder av skadene/feil/avvik samt ordrenummeret det gjelder til [email protected] så skal vi hjelpe deg.

Jeg har mottatt feil produkt – hva gjør jeg?
Hvis du har mottatt feil produkt, kan du kontakte vår kundeservice på [email protected] med informasjon og bilder av hvilket produkt du har mottatt og hvilket du mangler.